Friday, May 12, 2017

Baker Street

Ο Sherlock Holmes ήταν από πάντα το ίνδαλμα του Mr. Hollics, που από παιδί ονειρευόταν να γίνει μία μέρα σαν αυτόν. Δε θα μπορούσε να χάσει λοιπόν την ευκαιρία να εξιχνιάσει ένα γρίφο μέσα στο σπίτι του ινδάλματός του! Σαν πρώτη εντύπωση, ανακάλυψε με απογοήτευση ότι το σπίτι ερχόταν από το μέλλον. Ο διακοσμητής που μάλλον στο σχολείο έκανε κοπάνες από τα μαθήματα ιστορίας, επέλεξε έπιπλα και gadget που εφευρέθηκαν πολλά χρόνια μετά. Ο game master, μάλλον επηρεασμένος από τον φουτουριστικό χαρακτήρα του δωματίου κατάφερε να καταχωρηθεί με bold στη λίστα των χειρότερων game masters που έχει συναντήσει, δίνοντας ένα hint που αφορούσε έναν γρίφο που ο Mr. Hollics θα συναντούσε παρακάτω στην πορεία του δωματίου και που - φυσικά - δεν είχε ακόμη όλα τα στοιχεία για την επίλυσή του. Προφανώς κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν τον διευκόλυνε, αλλά τον έκανε να καθυστερήσει προσπαθώντας να καταλάβει με ποιον τρόπο η βοήθεια θα μπορούσε να εφαρμοστεί με τα παρόντα δεδομένα. Σε αυτές τις ατυχίες ήρθε να προστεθεί ένας χαλασμένος μηχανισμός που ήταν συνδεδεμένος με μια πόρτα, η οποία ήταν από βλάβη ξεκλείδωτη από την αρχή τους παιχνιδιού. Όταν ο game master το συνειδητοποίησε, του ζήτησε πανικόβλητος να μπει μόνο "όταν του πει αυτός", σκοτώνοντας λίγη ακόμη από τη μαγεία του παιχνιδιού. Ευτυχώς, οι γρίφοι του δωματίου ήταν σε μεγάλο βαθμό έξυπνοι και αρκετοί από αυτούς έκρυβαν πρωτοτυπία. Ο Mr. Hollics κατάφερε να δραπευτεύσει από το δωμάτιο, με μια ελαφριά όμως αίσθηση ότι το συγκεκριμένο δωμάτιο, αν και σε γενικές γραμμές ήταν διασκεδαστικό, δεν ήταν αντάξιο της φήμης του ινδάλματός του.  Φεύγοντας, σημείωσε στο πίσω μέρος του μυαλού του όταν δημιουργηθεί δωμάτιο προς τιμή του ιδίου να αναλάβει ο ίδιος την επίβλεψή του!

  • Προτεινόμενος αριθμός ατόμων: 4
  • Δυσκολία: ★★★★☆☆
  • Διακόσμηση: ★★☆☆☆☆
  • Φθορά (1= χάλια, 6= τέλεια): ★★★★☆☆
  • Gamemaster: ★★☆☆☆☆

  • Οβεροολ: ★★★★☆☆