Thursday, September 15, 2016

Desert Fox

Ο Mr. Hollics επισκέφτηκε το συγκεκριμένο δωμάτιο ενθουσιασμένος με την ευκαιρία του να εξιχνιάσει ένα ακόμη μυστήριο δολοφονίας - και μάλιστα ιστορικής σημασίας. Αφού τον κλείδωσαν στον προθάλαμο του γραφείου του θανόντα επιδόθηκε στην επίλυση γρίφων με τη γνωστή πλέον μαεστρία του. Πίσω από τις κάμερες, κάθε κίνησή του παρακολουθούνταν από το άγρυπνο βλέμμα ένας game master σε πλήρη σύγχυση. Ο Mr. Hollics, απορημένος μπροστά στην αλλόκοτη συμπεριφορά του game master, λάμβανε βροχή από ειδοποιήσεις/λεπτό οι οποίες εκτός από την επιθυμητή καθοδήγηση περιλάμβαναν επίσης μη-απαραίτητες διευκρινήσεις, πρόωρες ή/και περιττές βοήθειες και αγχωμένες ειδοποιήσεις κάθε φορά που πλησίαζε ένα "do not touch" αντικείμενο σε απόσταση μικρότερη του ενός μέτρου. Αν και το δωμάτιο ήταν σε μεγάλο βαθμό ατμοσφαιρικό, οι γρίφοι του δωματίου - κάποιοι περισσότερο πρωτότυποι και κάποιοι όχι - δεν ήταν σε όλες τις περιπτώσεις σαφείς ή καλώς ορισμένοι. Μιας και ο game master δεν τον άφησε να σκεφτεί κανέναν από τους γρίφους μόνος του, ο Mr. Hollics διασκέδασε φτιάχνοντας νοητές λίστες για την αιτία της σύγχυσής του: Κατανάλωση μεγάλης ποσότητας καφέ, καινούριος στην εταιρεία και ακόμη μάθαινε τη δουλειά, ο "Desert Fox" ήταν συγγενής του και ήταν ταραγμένος με το θάνατό του, η προηγούμενη δουλειά του ήταν φύλακας σε μουσείο... Το δωμάτιο ήταν σε μεγάλο βαθμό μη γραμμικό, σύμφωνα με τον ορισμό της γραμμικότητας που όλοι γνωρίζουμε (και σε αντίθεση από αυτόν που είχε εφεύρει ο λεξιπλάστης game master...)

•  Προτεινόμενος αριθμός ατόμων: 3 - 4
•  Δυσκολία: ★★★☆☆☆
•  Διακόσμηση: ★★★★★☆
•  Φθορά (1= χάλια, 6= τέλεια): ★★★★★★
•  Gamemaster: ★★☆☆☆☆
•  Οβεροολ: ★★★☆☆☆